maanantai 7. tammikuuta 2013

Vuokatti



Me ollaan oltu Vuokatissa nyt varmaan kymmenen kertaa , ja oltiin taas. Lähdettiin viime keskiviikkona ja tultiin eilen (sunnuntaina) joskus puol 11 yöllä.

pojat ihan täpinöissä , kun oltiin lähdössä. 
Mulla meni koko loma ihan syömiseksi ja lepäämiseksi, kun jalka ei kestä mitään. Kerran koitin hiihtää , mut ei siitä mitään tullu. Joten, mä vietin ne välit mitä en ollu syömässä, koirien kanssa. (okei ,okei, olin mä pari kertaa uimassa ja kerran pulkkamäessä..) Kävin pari kertaa koirien kanssa kävelemässä plus kaikki pissatus lenkit. Mutta lähinnä vaan luin, ja pojat nukkus, riehus, kyttäs ulos tai koitti estää mun lukemisen... Sohva oli aika pop , koska kotona ei saa sohvalle mennä. Siksi aika monessa kuvassa esiintyy myös punainen sohva :D


Isä ja Poika <3




Kerrankin semmonen kuva Pikistä, missä näkyy se ilme, mikä sillä on yleensä.




Loma meni taas kerran ihan kauheen nopeesti , ja ennen kun ketään tajusi, oli aika lähteä kotiin :


Oli pakko laittaa tää, koska Bosse on niin tyhmän näkönen :D

Mulla olis vaikka kuinka paljon kuvia , mutta kai nää saa nyt riittää. Voin käyttää niitä muita kuvia (400 kpl) joskus toiste. Ens vuonna uudestaan Vuokattiin :)


5 kommenttia:

  1. Kivoja kuvia! Ja niin samanlaisia ilmeitä sekä asentoja kuin mitä meidän pojilla :D

    Terveiset Haminasta pihiksiltä Kåre & Viggo :)

    VastaaPoista
  2. kiitos ! :) näitä on vielä pilvin pimein lisää ja kaikki melkeen samanlaisia ... Terveisiä takaisin Kårelle ja Viggolle ! :)

    ( jee , joku on oikeesti kattonu näitä kuvia :D )

    VastaaPoista
  3. Hippu ja Lilli lähettävät pojille terkkuja tällaisen muistamisen muodossa:
    http://mikene.tuulet.com/?p=852

    VastaaPoista
  4. Ihanaisia kuvia. Hymyilyttää tuo tassut ristissä makoileva, meidän Tahvolla on tapana tehdä samaa. Se on niin koomisen näköistä :) ♥

    VastaaPoista
  5. Kiitos <3 Bosse makoilee tosi usein tassut ristissä. Mä uskon, että se koittaa näyttää fiksummalta niin :D

    VastaaPoista