lauantai 1. kesäkuuta 2013

Huomenna

Huomenna klo 12 alkaa Kennelliiton Suurleiri Tuorlassa ! Kaikki pakkaamatta, mitään harjoittelematta ja aivan sekaisin suuntamme Bossen kanssa sinne. Onneksi mulla on suht helppo koira, joten mitään ongelmia ei pitäisi tulla. Paitsi että en tiedä, että mitä Bosse ja Piki tuumivat siitä että ovat erossa ensi lauantaihin saakka.

Mä en oo vielä sisäistänyt, että mulla alko kesäloma ja mulla on enää vuosi peruskoulua.


Koitan päästä kirjottamaan leirillä blogia, koska kerrankin olis jotain kirjotettavaa ! Täytyy toivoa, että Tuorlassa toimii netti.
Eniten odotan leiriltä junior handler koulutuksia, koska mä voisin jopa kuvitella, että voisin kisata siinä. Toivottavasti agility, toko ja rally- toko koulutuksista olisi ainakin se hyöty, että pystyisin päättämään mitä niistä jatketaan kunnolla. Rally- tokoa ollaan käyty yks kurssi ja kotona treenailtu, joten voi olla, että se olis se meijän juttu. Toisaalta haluaisin jatkaa taas agilitya. Saa nähdä tuoko ensi viikko selvyyttä tähän asiaan :)

Piki jää kotiin odottamaan :) c) Äiti

2 kommenttia:

  1. Rentouttavaa kesälomaa! Ja antoisaa leiriä tietty :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos ! Kesälomasta tulee toivottavasti rentouttava, mutta vähän epäilen, että ohjelmaa on niin paljon ettei tässä paljon ehdi rentoutua.
    Leiri oli aivan huippu ! Opittiin paljon, tutustuttiin ihaniin ihmisiin ja pidettiin hauskaa. Mennään varmasti myös ensi vuonna :) Kyhään tännekin tekstin leiristä, heti kun selviän tästä väsymyksestä :D

    VastaaPoista