maanantai 30. joulukuuta 2013

Löpinöintiä


Joulu tuli ja meni, siitäkin piti kirjoittaa, mutta tais mennä jo ohi. Pojat sai monta pakettia, joista varsinkin Piki
oli innoissaan. Piki myös vahtii paketteja ja odottaa täristen lupaa avata pakettinsa. Ensimmäinen lelu, joka oikeasti oli Bossen, hajosi 5 minuutin sisällä, pehmolelujen suolistaminenhan on köntyksen lempipuuhaa.
Pojat saivat paljon herkkuja ja varmaan neljä lelua, jotka on kaikki hajotettu. Kiittämätöntä porukkaa.

Pojat on lenkkeilly ahkerasti maastossa mun ja heppojen kanssa. Nyt lomalla on muutenkin ollu ihanaa, kun pääsee tekemään valosaan aikaan koirien sekä hevosten kanssa.
Eilen mun serkku ja hänen tytär kävi katsomassa hevosia ja siinä sivussa koiria. Bosse otti kaiken ilon irti ylimääräsestä rapsuttajasta.
Mä oon viikonlopun aikana harrastanu extreme-urheilua, ratsastusta, oikein urakalla. Tipuin molempina päivinä ja nyt oon jokseenkin jumissa :D

Pikin kanssa päätin viettää tänään aikaa ihan kahestaa, se jää jotenkin välillä toisen varjoon. Piki oli tyytyväisen olonen, kun sai olla ihan vaan kahestaa, ilman Bossea.



Blogissa on nyt ekaa kertaa ikinä oikea banneri ! :) Tykkään tosi paljon, kiitos tästä kuuluu Kia-Sofialle, jonka blogi on: http://pikkuponeeeja.blogspot.fi/

Toipilas sairastarhassaan.
Mä en nyt vieläkään osaa päättää, että teenkö suosiolla toisen blogin hevosille vai kirjotanko tänne molemmista. Tää kärsis kyllä siitä, koska mulla ei oikeesti oo aikaa kahden päivittämiseen. Jos täällä nyt joku lukija pyörähtää joskus, niin olis tosi kiva kuulla mielipteitä ! Jos täällä nyt joku edes käy, tai sitten kirjotan yksinäni.
Tästäkin tuli nyt kauheen sekava sepustus, mutta ehkä se tällä kertaa sallitaan :D

3 kommenttia:

  1. Heppoja mukaan tänne, ehdottomasti :)

    Täälläkään ei joululahjalelua pahemmin arvostettu, mutta kai ne on parhaita suolistettuina!

    VastaaPoista
  2. Parhaat leikit leikitään yleensä niillä leluilla, jotka hajoavat heti kättelyssä. Arvotaa voi monella tavalla ;)

    VastaaPoista
  3. Nyt on enää riekaleet jäljellä lahjoista, ainakin kelpasivat.

    Nyt kyllä käy niin, että blogin tekstit alkavat muuttua, hevoset astuu kuvioihin. Voi olla, että alan kirjottaa omista asioistanikin, saa nähdä ;D

    Kiitos kommenteista, ilahdun aina yhtä paljon :)

    VastaaPoista