lauantai 22. helmikuuta 2014

Ihan tavallisia kuulumisia :)


Koska oon valveutunut netin käyttäjä, en blogiin kertonut, että olin viime maanataista perjantaihin yksin kotona, muut lähti varmaan 11. kerran Vuokattiin. Tai yksin olin yhen yön, muuten mulla oli aina joku seurana. Ma-ti mun kanssa oli Iina, Anna, Roosa ja Matilda. Ti-ke yön nukuin kunnolla ja ke-pe Jenna oli mun kanssa.

Ihanan rentoa, sai tehdä mitä tykkäs ja mihin aikaan halus. Onneksi oli lämmin, koska meillä lämmitetään suurimmaksi osaksi puilla ja multa oli tulen teko kielletty :D
Jos asuisi tavallisessa paikassa, ei yksin oleminen olisi mikään juttu. Täällä tuntuu, että on kauhea vastuu, mutta nyt ymmärsin kunnolla kuinka paljon äiti joutuu tekemään töitä. Ehkäpä mäkin alan tekemään enemmän ihan tavallisia koti töitä , enkä vaan roiku tallissa tai jossain muualla.

Oon ottanu ite nää kaks ekaa kuvaa, kun koirat makas jalan päällä. Oli jokseenkin hankalaa... Tilanne on siis toi minkä äiti ikuisti tossa viimisessä.

Nyt on pakko sanoa, et blogger sössii nää kuvat. Ei Piki oo oikeesti ton värinen...



Hevoset liikkus lomalla joka päivä. Käytiin Jennan kanssa keskiviikkona yli 10 km lenkki, koska kenttä on edelleen jäässä. Löydettiin myös kahtena päivänä niin hyviä metsäreittejä, että lahjakkaasti eksyttiin. Nyt kun lomalla on päässyt valosalla ratsastamaan, miettii et miten on koko talven jaksanu ratsastaa pimeessä.

Ahkera tilsanpoistaja työssään, ei muuten tiedetty enää, että missä ollaan...

mä tiedän, että sulla on siellä jotain!
kaunokainen <3

masu karvat :D


Hän lyllertää :D
  Kotona oli niin ihanan rauhallista koko viikon. Maanantai iltaa lukuunottamatta, mun kaverit piti huolen, ettei ollu yhtään tylsää hetkeä. Jennan kanssa on niin helppo olla, vaikka ei olisikaan tekemistä se ei haittaa. Ollaan oltu niin paljon yhessä, et pelkkä oleminen ei oo kiusallista. Tosin, ei meillä montaa "ei mitään tekemistä" hetkeä ollu :D

laatu-aikaa :)

selkee helmikuinen piha...  

Ja ilma!
Bossesta ei nyt löytynyt yhtään kuvaa, kännykässä pitäis olla, mutta kone hävittää niistä osan... Huomenna vielä tallin laskiaisrieha ja maanantaina alkaa yhteishaku. Enpä hae vielä, koska en osaa päättää minkä laitan ekaksi vaihtoehdoksi.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti