tiistai 18. syyskuuta 2012

No ensinnäkin , meillä meni viime viikolla mun mielestä agilityssa tosi hyvin :)

Mentiin vuorotellen salin toisella puolikkaalla neljän esteen sarjaa , Bosse vaan juoksi ihan innoissaan siitä aina läpi , ei hän jotenkaan yhtään keskittyny hyppäämiseen , koska esteet oli aivan liian pieniä ossen mielestä. Mutta innolla aina mentiin läpi. Toisella puolella salia tehtiin itekseen kaiken näköstä sekalaista, putkea , pituutta , rengasta , normaaleja esteitä , muuri... Harjoteltiin Bossen kanssa takaa kiertoa , mikä oli meijän uus asia sillä viikolla. Muuten se meni hyvin , mutta mä jätän jotenkin ohjaamisen kesken , Bosse menee ihan minne mä haluan , ja kun mä vedän kädet pois , hän hyppää aivan väärästä kohdasta :D

Toinen meijän uus asia oli pöytä. Se oli aivan meijän juttu. Bosse rakastus siihen , ja mä olin ylpeä kun hän oli aivan paikallaa ja jaksoi kuunnella mua ! :) Harjoteltiin pöydälle menemistä niin että namikippo oli aika keskellä pöytää , ja koiran piti hypätä siihen ja syömisen jälkeen odottaa lisä ohjeita. Bosse rakasti sitä pöytää , vähän väliä ryntäs sinne ja innoissaan odotti nameja. Ja mää vaan nauroin kun pieni oli aivan innoissaan kun kerrankin osas jotain :D Mutta Bosse kuitenkin pysys tosi hyvin pöydällä paikallaan , ja mä sain lähteä vaikka kuinka kauas ja heilua miten tykkäsin. Tottakai kävi niin että Bosse lähti välillä ennen luvan saamista liikkeelle...

Tänään me oltiin pihakoirien arkitottelevaisuudessa. Meillä meni mun mielestä loppua kohti koko ajan paremmin ja paremmin. Tänään aiheena oli seuraaminen. Tehtiin aluksi erilaisia kontakti harjoituksia, ensin meillä ei oikein ne sujunut , koska Bosse ei keskittynyt muhun  ,vaan johonkin aivan muuhun. Mutta sitten kun se hiffas että mäkin olen paikalla , se alko ottamaan kontaktia. Ja lopussa , se seuras niin hyvin <3 Tai siis hyvin , jos vertaa miten meillä yleensä menee... Mutta voin olla ylpee mun maalaisjuntista , se ei välittänyt vaikka muut saatto räyhätä , katteli vaan mua että mitä tapahtuu :D Ehkä meistä vielä joskus tulee jotain , tai sit ei , ei sekään haittais.
Äiti oli Pikin kanssa lenkillä Turussa sillä välin kun me treenattiin. Pikikin pääsi kattomaan vähän maailman menoa.
Ai niin ,ilmotettiin Bosse Turkuun October Showhun ,  siis näyttelyihin messukeskuksessa. Piki on joskus saanut siltä tuomarilta sertin olisko ollu Lars Aderheimer tai jotain vastaavaa. Joten toiveikkaana ollaan menossa sinnekin :) Ilmotettiin Bosse viimisenä jäki ilmottautumis päivänä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti