torstai 4. lokakuuta 2012

Minä , ongelmatapaus

Kirjotan nyt vasta meijän viime viikon agilitysta. Meillä meni mun mielestä tosi hyvin , jollei pieniä poikkeuksia lasketa. Meillä on ehkäpä vähän ongelmana , että Bosse menee just sinne minne mä sen ohjaan , eikä se yhtään mieti että kannattaako vaiko eikö , vaan siitä mennään mistä Ansku käskee. Ja sitten kun mä sählään itteni kanssa , ei välillä tuu mistään mitään. Koska mä en yksinkertasesti osaa !
Tehtiin esim. sellasta kolmen esteen sarjaa , missä ne esteet oli puoli ympyrän muotosesti , ja toisen ja kolmannen esteen väliin otetaan valssi askeleet.
No mulla menee kaikki keskittyminen siihen valssiin , koska mä en vaan aina ymmärrä näitä mun jalkoja :D Yhen kerran olin niin keskittyny niihin askeleisiin että unohdin ohjata Hossea kunnolla ekalta esteeltä saakka , ja ilmeisesti ohjasin vahingossa sitä este ""tolppaa" päin. Se on sellanen leveä missä on pystyssä kaks lautaa , en mä osaa selittää :D mutta siis kuitenkin koska Ansku ohjaa siitä niin tottakai Bosse menee just eikä melkeen mistä käsketään ja hyppää niitten lautojen väliin , mikä on siis vähä reilu 5 cm. Se jää jumiin siihen ja koko hökötys kaatuu niskaan. Raukka oli ihan paniikissa että mitä hän teki väärin , vaikka meni just siitä mistä Ansku ohjas ?! Meille kävi muutenkin näitä , että Bosse ei yhtään kato ite mistä edes pystyy menemään , koska jos Ansku ohjaa , niin kyllähän siitä just on mentävä.

Pöytä oli edelleen meijän ihan ykkösjuttu , sitä Booses-Mooses rakastaa :D Viimeks meillä oli kans ekaa kertaa kepit. Kepeissä oli sellaset läpinäkyvät muovit johteina. Kepit oli meille ongelma , koska Bosse pujahti mistä vaan väärästä muovin välistä :D Mutta kaipa me harjottelemalla opitaan...  

Mutta Bosse oli mulla tosi paljon irti , ja kuunteli koko ajan mua , vaikka toiset suihki välillä minne sattus  ,niin murunen kuunteli tosi hyvin. Olen ylpeä <3 Ja oon muutenkin huomannu että Bosse osais paljon paremmin , mutta mä olen se ongelma tapaus...

Lauantaina on pihakoirien järjestämä mätsäri Turussa , Pikikin pääse pitkästä aikaa kehään :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti