tiistai 30. lokakuuta 2012

viiminen agility kerta

Meillä oli viime viikolla viiminen kerta alkeis kurssia Bossen kanssa. Meillä meni mun mielestä koko kurssi hyvin , tosi en osaa ite ajatella yhtään mitä tollasella kuuluis oikeesti oppia. Ainakin Bosse yleensä pysyy mulla hallinnassa , menee minne mä haluan (vähän liiankin tehokkaasti)  menee putkeen , pussiin  , osaa pujottelun alkeet. Mä osaan ainakin melkeen valssin , ja kyllähän me kaiken näköisiä muitakin kuvioita harjoteltiin , mutta mä en muista niitten nimiä...
Viimeksi tehtiin kahta erilaista rataa , toiseen tuli sellanen kuvio , mutta mä en sitä osaa selittää ja en muista sen nimeä... Toinen rata oli yksinkertaisesti hyppy-putki-hyppy-hyppy-hyppy. Sillä koirat pääse juoksemaan oikein kunnolla. Ja Bossehan juoksi ! Vähän turhankin lujaa.
Pussiin meneminen sitä aina välillä vähän jännittää , jotenkin näyttää siltä että se joutuu kunnolla puskemaan sieltä ulos , ja sen jälkeen sillä menee aina hetki ennen kun se taas tajuaa minne ollaan matkalla :D

Mä en oikein tiedä mitä me nyt tehdään. Haluisin jatkaa agilitya , mutta koirakoulu.net on liian kaukana , enkä oikein tiiä minne me voitais tässä lähempänä mennä. Ehdotuksia otetaan vastaan :)

Mulla olis ollu kuvia ja video Pikistä , mutta kamera tilttas enkä saa siirrettyä niitä koneelle. Katotaan nyt jos tää alkais toimimaan... Meillä on Bossen kanssa pihakoirien järjestämä arkitottelevaisuus tänään , sekin viimistä kertaa. Mehän joudutaan ihan hunningolle kun kaikki loppuu :D

1 kommentti:

  1. Blogihaaste :)
    http://pihakoiranooa.blogspot.fi/2012/11/elva-tolva-luppakorva.html

    VastaaPoista