sunnuntai 28. huhtikuuta 2013

Rento sunnuntai

Mä oon nyt kuusi viikkoa liikuntakiellossa. Ahdistaa ajatus nyt jo, en kestä enää liikkumattomuutta. Nyt oon ollu vuoden vähän väliä liikuntakiellossa, kävelly kepeillä tai jotain vastaava tän jalan takia. Ja nyt palaa hermot...

Me ollaan vietetty siis rentoa päivää, mun paraskaveri oli meillä ja ei tehty mitään :D Käytiin Jonnalla moikkaamassa heppoja, ja muuten vaan oltiin. Pojat on ollu tyytyväisiä kun on ollu lämmin päivä :)




Mä katon tonne nii kato sä sinne :D







Mä en oo varmaan ikinä kertonut, miksi tän osote on karkailevatkoirat.blogspot.fi. Meillä on aina toinen koira kiinni, koska yhdessä he lähtevät saman tien, ja alle 5 tunnin on turha odottaa takasin. Kesä iltasin (öisin) pojat saattavat joskus päästä juoksemaan, ei niistä tuolla metikössä kenellekkään haittaa ole. Joten, meillä on oikein kunnon karkulaisia ! Yksin he eivät kauas lähde, omilla mailla pysyvät ;) Me ollaan Bossen kanssa tehty vähän seuraamis harjottelua tässä lähi viikkoina, ja me ollaan edistytty ! Nyt Booses keskittyy paljon paremmin ja ei häviä paikalta yhtä helposti kun ennen. Toivotaan, että edistyminen ei tyssää tähän :)

Torstaina olisi luvassa arkitottelevaisuutta, jos mun jalka kestää... Ja vaikken saisi edes ratsastaa, niin viikonloppuna on edessä kolme koeratsastusta ,  oon ihan täpinöissäni :)

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti