sunnuntai 26. elokuuta 2012

Eteen !

Toi eteen sana ainakin alkaa olla meille tuttu , Bosse ei enää epäröi hetkeäkään eteen menemistä vaikka mää töpeksinkin jotain.

Bosse oli viime torstain agilityssa aivan huippu heti alusta saakka. Tehtiin valssi askeleita ihan vaan niin että käveltiin eteenpäsin ja vaihdettiin koiran puolta. No , mulla ei oikeen välähtänyt että miten tää juttu menee. Mutta Bosse jakso kävellä nätisti ja koittaa tehdä oikein, vaikkei millään voinut tietää miten päin kuuluis olla kun mää pyörin ja hyörin. Ja se ei ehkä ikinä oo seurannu noin hyvin muutakun kotona. Oli koko ajan kuulolla ja kuunteli pienintäkin merkkiä. Oon hänest niin ylpee <3

Tehtiin samaa kuin viimeksi, lähetettiin koira eteen namikupille. Tällä kertaa oli myös putki , pussi, ja harjotusrengas käytössä. Bosse meni vauhdilla kaikkiin :).
Oli ihan kiva agility kerta , mut mä oon liian hätänen, tuntuu et haluisin edetä paljon nopeempaa.... Mutta onneks mun ei anneta tehä niin ! :D

Mulla jäi tää kirjottaminen taas vahän kun oon ollu perjantaista saakka kisa-talkoolaisena. Viikonloppu kisat oli kyseessä , eilen 12 tunnin kisat , noin sata starttas koulua. Kun kymmenes tunti lähti käyntiin oli kyllä vähän kyllsätyny olo :D yhteensä 14 tuntinen päivä vierähti kuitenkin yllättävän nopeesti. Tänään oli esteet ja olin liputtajana enkä mokannu kun yhen kerran ;D Tänään hieman lyhempi päivä n. 35 starttas? Puol ysistä kahteen olin tänään kisa paikalla...Ja olin kaverilla yötä viime yön , joten oon nyt nukkunu viimiset 2 h , lukeminen on niiiin rankkaa.

Saa nähä onko mitään kirjotettavaa nyt pariin viikkoon kun meillä on agilityssa pari väli viikkoa. Pitäis ehkä mennä pihakoirien Alue toiminnan johonkin toimintaan tässä välissä , jos ehkä jopa vois ehtiä :D

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti