sunnuntai 19. lokakuuta 2014

Lomailua



Eräs mun kaveri on nimenny tän mun kappaleeksi, joten kaipa sen voi tännekin laittaa :D Tää on kyllä väärä versio, mutta en löytänyt oikeaa ilman alkumainoksia...

Jenna oli meillä torstaista perjantaihin yötä, joten kerrankin oli kiireetön päivä.
Päätettiin (tai mä päätin), että pidetään perjantaina hevosiin panostus päivä. Aamupäivällä lastattiin molempia hevosia. Liekki käveli mun perässä suoraan koppiin epäröimättä. Vesku mietti hetken, mutta herkkujen toivossa tuli yllättävän hyvin useamman kerran.

 Selvitettiin muulien hännät ja harjat, jossa kului reilusti yli tunti. Pakko tunnustaa etten edes muista, koska olisin viimeksi kunnolla selvittänyt kummankaan häntää, aina aloitan ja lopetan kesken. Jenna jopa innostui letittämään, mähän en osaa tehdä edes normi häntälettiä...



Jenna ehdotti, että otetaan meistä yhteiskuvia hevosten kanssa ja mä sain idean ottaa molemmista rakennekuvat. Idea osottautui hieman hankalammaksi kuin oletin. Ensin ei millään keksitty hyvää paikkaa, mutta näin jälkikäteen ajateltuna se oli murheista pienin... Vesku olisi halunnut vain syödä ja kun saatiin syöminen hetkeksi unholaan, se näytti hyvin kyrsiintyneeltä. Toiseksi, mä en oikeastaan edes kunnolla tiedä miltä hevosen tulisi näyttää rakennekuvassa... Mutta saatiin me ehkä muutama onnistumaan 250 kuvan
 joukosta :D



Jos muuten onnistuisi, niin ainakin jalat on väärässä asennossa... 




Otettiin me niitä yhteskuviakin, ainakin kuvatessa oli hauskaa, ei meinannut onnistua millään.





Käytiin illalla vielä ilman satulaa maastossa ja pakotin äitin ottamaan meistä muutaman kuvan kun tultiin takasin. Oli kyllä jo vähän turhan pimeää.



Vietettiin koko päivä hevosten kanssa, meillä oli ainakin hauskaa, poneilta ei ehkä kannata kysyä... Kiitos vielä Jen, oli ihan täydellinen päivä! <3


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti